Monday 6 June 2016

Siemię lniane-skarb natury

   


       O siemieniu lnianym na pewno wiecie już  wiele...O jego dobroczynnym wpływie na nasz organizm można przeczytać wszędzie.Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim doświadczeniem z tymi cudownymi ziarenkami.Siemię lniane miedzy innymi reguluje pracę gospodarki hormonalnej co za tym idzie łagodzi trądzik w fazie dojrzewania u nastolatków oraz napięcie nerwowe. 
      Widząc jak czoło mojego dziecka z dnia na dzień,coraz bardziej obsypane jest ropnymi,bolącymi pryszczami,stwierdziłam ze nie mam nic do stracenia...Od dłuższego już czasu podaje synowi jedną łyżeczkę ziarenek siemienia lnianego do rozgryzienia każdego dnia i naprawdę widzę rezultaty!!Wszelkie zmiany skórne na twarzy nie są już tak zaognione.Czoło wygląda o niebo lepiej.Pokazują się tylko sporadycznie pojedyncze pryszcze i wągry.Dzisiaj mogę śmiało przyznać ze siemię lniane uważam za środek pomocny dla każdej mamy w walce z młodzieńczym trądzikiem swoich pociech.Poza tym zauważyłam ze moje dziecko się wyciszyło.Nie reaguje już tak nerwowo w pewnych sytuacjach jak wcześniej😊Jak widać same korzyści.Nic tylko REGULARNIE zażywać i czekać na efekty.Ja na pewno niezaprzestane!

                                                                Miłego wieczoru :)



No comments:

Post a Comment