Friday 24 June 2016

Polecane przeze mnie

  

Pisząc ten post nie kieruje mną chęć pochwalenia się Wam moimi kosmetykami....Nie są to kosmetyki z najwyższej półki.Nie lubię wydawać na nie ogromnych pieniędzy.Jeśli jednak uważam,że dany kosmetyk jest wart swojej ceny,wtedy jestem w stanie wydać na niego większą kwotę.Mam na celu podzielenie się z Wami moją opinią na temat danego produktu uprzednio go wypróbowanego przez dłuższy czas.Sama chętnie korzystam z tych które zostały już przez daną osobę sprawdzone i mi polecone.A to przez dobrą znajoma,choć takich mam niewiele,bo w dzisiejszych czasach coraz trudniej o taką ;) A to przez dobry magazyn,który wzbudza moje zaufanie.I nie mam tu na myśli kolorowego brukowca,który karmi nas często nieprawdziwymi nowinkami z życia gwiazd.Bardzo lubię też próbować kosmetyki,które polecają dziewczyny na swoich blogach,do których z przyjemnością zaglądam.Mam tu na myśli blogi wartościowe,gdzie poruszane są ważne tematy.Blogi nieprzereklamowane,gdzie jedno zdjęcie nie wymaga półgodzinnego przygotowania.Ale gdzie dziewczyny pokazują zwykłą prawdziwą codzienność często nie usłaną różami.

Więc przechodząc do rzeczy...Jakiś czas temu trafiłam na szampon i odżywkę do włosów FAITH IN NATURE z organicznym kokosem,który uwielbiam.Jestem nimi kompletnie oczarowana.Kiedy po raz pierwszy użyłam odżywki moje włosy w sekundzie zrobiły się miękkie.Nie pamiętam aby kiedykolwiek takie były.Dobrze się rozczesują i układają,a po zimie miałam z tym duży problem.Stosowanie tych produktów to dla mnie czysta przyjemność.Cala łazienka pachnie kokosem :) A i cena jest godna uwagi!Za takie efekty mogłabym dać za ten kosmetyk więcej.
Godnym polecenia jest również płyn,który zapobiega wrastaniu włosków po depilacji.Jest to produkt marki SKIN DOCTORS Ingrow Go.Ja wspieram jego działanie masażem szczotką do ciała i regularnym pilingiem.Efekty są naprawdę zadowalające.


Kolejnym produktem jest krem pod oczy marki BALANCE ME Tinted Wonder Eye Cream.Ma przyjemną w użyciu konsystencje o kolorze pudru.Dobrze się rozprowadza  i delikatnie maskuje.Mam próbkę,której opakowanie jest już przekrojone na pół,abym mogła wyskrobać z niego całą zawartość ;) Jestem zadowolona i na pewno zamówię oryginalny rozmiar.


Ostatni kosmetyk warty,moim zdaniem,polecenia to chusteczki do demakijażu twarzy marki SIMPLE.Do takiego typu kosmetyków zawsze podchodziłam z dystansem.Dzisiaj zupełnie nie rozumiem dlaczego :) Są dobrze nasączone i delikatne.Dokładnie zmywają makijaż przy użyciu zaledwie dwóch chusteczek.Nie używam ich jednak do demakijażu oczu.Tutaj,dla mnie,najlepiej sprawdza się płyn dwufazowy,ale o nim innym razem.



  Z czystym sumieniem polecam Wam te produkty :)

No comments:

Post a Comment