Thursday 9 June 2016

Podkład idealny



        Nie lubię wydawać przesadnych pieniędzy na kosmetyki do pielęgnacji mojego ciała jak i makijażu.W mojej kosmetyczce i półce w łazience jest ich niewiele.Niektóre z nich pożyczone są nawet z kuchennej szafki.Stawiam na jakość nie ilość.Uważam że dobrze jest dołożyć do jednego konkretnego produktu niż kupować kilka tańszych.Choć okazuje się że nie zawsze  to co droższe jest lepsze...Lubię dbać o siebie w sposób naturalny ale nie tylko.Szukam dobrych rozwiązań dla siebie i staram się łączyć naturę z nowoczesnością.
        Myślę że odpowiednie dobranie podkładu do potrzeb i rodzaju naszej cery jest niezwykle ważne. Jest on przecież jak nasza druga skóra.Nie schowamy tej części ciała pod ubraniem.Nasza twarz jest naszą wizytówką. Po długim czasie poszukiwań znalazłam podkład dla mnie idealny.To Miracle Air De Teint marki Lancome.
       Stosowanie tego kosmetyku jest dla mnie przyjemnością.Przede wszystkim jest to podkład lekko kryjący a takie lubię najbardziej.Bardzo delikatny i o przyjemnej konsystencji.Bardzo dobrze się rozprowadza i długo utrzymuje na skórze.Mam cerę mieszaną więc zależy mi aby kosmetyk ten działał odpowiednio na tak zwaną strefę T.On zdaje egzamin :) Moja twarz nie świeci się ani nie jest zbyt przesuszona.Nakładam jego niewielką ilość.Jest bardzo wydajny i starcza naprawdę na długo,co  ze względu na cenę jest dla mnie bardzo ważne.Podkład Lancome Miracle Air De Teint na pewno zagości w mojej kosmetyczce na długo.
         Jakie są wasze odkrycia w tej kwestii?Chętnie dowiem się w jaki podkład jeszcze warto zainwestować.Dobrego dnia :)







No comments:

Post a Comment